måndag 6 april 2009

Svar


Det är gräddpaketet som flyter. Lättmjölk heter inte så för att den väger lite, utan för att den inte är så fet. Grädde väger inte lika mycket som samma volym mjölk. Man säger att grädde har lägre densitet.




/Tekniska klurigheter för vetgiriga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar