I fredags hade vi handledning med Johan och vi känner nu att vi har lättare att arbeta vidare och förbereda oss inför redovisningen. Tidigare har vi anpassat vår teoridel för att barn/elever i förskolan och skolan ska förstå begreppet sjunka/flyta. Nu får vi istället höja nivån och förklara på ett sätt som passar högskolestudenter . Vårt nästa steg är att fördjupa oss ytterligare i vårt ämne och lägga in mer ämnesteori i bloggen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar